calle och kompis

mitt band skulle heta Kvi Emelie & Gazi Fisk.

haha jag kan inte sluta skratta, jag är lite hes känner jag nu. kanske för att jag tänker på GRAAAA ...eller ett finger i daimkrysset. alla sjuka sms. gävle? vart kom det ifrån? att emlia hänger med kalymnos...visst är det tråkigt med internskämt? usch på mig!
möller var rolig på ullared. tog ut lönen i fryspåsar.

kvällen var över förväntan..haha, det brukar bli lite roligare när det är mycket socker, snacks och alkohol med i bilden.

imorgon blir det jobb. cecilia ska jobba hos mig också, de här kan bli lite kul. speciellt på lördagar när det är mycket folk och alla frågar cilla som inte kan så mycket, och då blir cecilia lite orolig och stressad. =) neje det kommer gå så braaaaa...!

ja grabbarna åker till gävle imorgon, det betyder att vi har södertälje för oss själva. det känns bra, jag å becca (vet inte om några fler hänkar på?!) ska förfesta lite här hemma. jag har wilma också eftersom mina föräldrar ska till gälvE? sen ska vi möta upp cecilia för att sedan gå ut och roa oss. har inte bestämt 100% vad som gäller. vi får helt enkelt se.

nu blir det sängen! natti!


sushi, bubbel, chips, dipp, zero, smågodis, nachochips, poppiscorn va de vi tryckte i oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0