onsdag

visst skulle det vara skönt att bara jobba halvdag idag som de flesta andra. men inte jag inte, här jobbar man på som en vanlig onsdag. ruben är ledig idag, så det känns bra att komma hem till en färdig middag i alla fall.

jaha, något nytt idag? var tvungen och ringa till både sofi och becca och prata om rosings babylycka. jag var helt säker på att det var gynning som var gravid, men icke där hade jag fel. va jobbigt, nu kommer det stå ännu mer om henne i skvallerpressen. jag dööör. jag orkar inte. fast egentligen tycker jag att det är askul.

ja enligt pappa så var jag första gången på kalymnos -88. bilderna jag la upp igår är från -89 när vi bilade hela vägen från sverige. år -90 var jag där första gången med emilia. ååå jag måste hem till brunnsäng och leta efter bilder. det skulle vara kul att se dem. å såklart visa er.


dagens, klänning vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0