godnatt

är det bara jag som tycker att det är jobbigt att duscha? jag kan inte förstå folk som tycker att det ska bli skönt att ta en lång dusch...och tvåla in sig. halka i badkaret , + att det tar en sån jädra tid med de olika grejerna man ska ha i håret. schampo, balsam och inpackning. som ska verka i minst 10 min för att den ska ge någon effekt. vem orkar stå i duschen och vänta på en inpackning? jag brukar borsta tänderna i duschen för att annars blir jag galen av att bara stå och vänta. man tappar hår som fastnar över hela kroppen, som man försöker få bort, och de fastnar i avloppet istället och det blir översvämmning, sen när det är över är det dimmigt och imma på spegeln ser ingeting, man får känna hur de blöta håret droppar kallt ner på ryggen. bli torr över hela kroppen, måste smörja in sig. måste föna håret för annars vaknar man med världens tovigaste hår och benan vi ena örat. nej duscha är inte min grej, det är bara en sak man måste göra för att vara fräsch.

ja godnatt, nu ska jag hoppa in i duschen och det kommer inte att bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0