min dag

när jag kom till jobbet möttes jag av detta på kylskåpet.:




tack sofi, väldigt fina örhängen. de ska jag ha på lördag, om de nu matchar till klänningen jag ska försöka välja ut...

jag bjöd på tårta, black and white. mycket god.


efter jobbet skyndade jag mig hem, bytte om. vi åt middag på minako. det blev min favvo, sushi. ruben åt en bento.
mina läppar fick en allergichock och blev uppsvällda, säkert av soyan. hahah det så as kul ut.




det är alltså såhär jag kommer se ut om jag förstorar läpparna...


sen begav vi oss till heron, och där var det tjockt med folk som ville gå på bio. suck, alltid. vi såg skräckisen my bloody velentine. det som är ganska kul med den här filmen är att den är inspelad i 3D. så man fick värsta glajorna som man skulle ha på sig under filmen. effekterna blev coola och det kändes liksom att man man nära hela tiden. GÅ OCH SE!
häftigt ju!




aslan och hellman coolast i stan yeah, hahha.


suprise, hade fått våra namn på brevinkastet på RIKTIGT nu. yey.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nämen grattis i efterskott!!

fick våra namn på dörren härom veckan också. tyvärr var mitt för långt så jag heter bara billhamma... :D kramkram!

2009-06-04 @ 23:01:21
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: malin

don't do you're lips.

2009-06-05 @ 12:17:15
URL: http://blingblingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0