måndag - kväll

idag har jag jobbat hela dagen, det gick undan idag. tackar vädret för det. så fort det är en mulen dag så hittar kunderna till oss. så va jag på telia och skulle lämna in min lilla laptop. men nehe, tydligen skulle jag ringa LG själv och följa instruktionerna. så nu ska de skicka usb till mig. inte för att jag tror att nått sånt hjälper, jag behöver en ny dator hallåå! eller att den blir fixad på riktigt, snabbt!
när jag kom hem gick jag ut och gick, ruben sprang vi möttes upp på slutet och gick sista biten tillsammans. efter det blev det middag, jag gjorde hamburgare (köttfärs, ägg, vitlök, vatten, senap, tomatpure, lite grädde och grillkrydda) till dem åt vi advokado och lite ruccula. helt ok!
nu är det lipstick jungle som gäller!

... ja jag tänker på dig sofi. good luck!



...och som jag har väntat på på scener som denna... aaa jag vill se kirby i bar överkropp i dagsljus lite oftare tack!
shirtless-robert-buckley.jpg

yes.. han är snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0