fredag

härligt, härligt med fredag. wiiihoo!
igår kväll fick jag för mig att jag skulle färga min utväxt. eftersom jag inte har varit ledig någon dag den här veckan så var det omöjligt för mig att ta mig till en frissa. så jag fick tag på en blondering istället. jag har aldrig färgat/blonderat utväxten själv förut, så det var läskit. jag trodde jag skulle bli påskgul i hårbotten. men det gick faktiskt bra! känns som ett bra alternativ istället för att lägga ut 500:- hos frissan. men det känns ju mycket lyxigare att gå dit och att bli omhändertagen och så vet man att det alltid blir bra.
Kanske inte syns så bra på bilderna.



Före






Efter



Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0