Tjeeeena!

Nä men hallå, hann inte med nån blogg igår för jag somnade i Alicias säng när jag skulle natta henne. Kim kom och väckte mig lite efter kl 21 men då gick jag o la mig och sussade sött hela natten. 

Igår så gick jag o Åsa 7,5 km 💪🏼 och jag har färgat håret. Vitt. 
Jag har sparat utväxten. Ni ska få en bättre bild sen så ser ni bättre. 

Idag har jag jobbat, hämtade upp barnen från dagis sen direkt hem och få på Junia gympakläder. Idag startar gympan i brunnsängsskolan (som hon fick av farfar och Åsa i julklapp) och både Åsa och Cecilia följer med henne dit 👌🏼❤️


Jag och Alicia bara myser i soffan nu och väntar på att Kim ska komma hem. 

Ikväll blir det maxi-rundan på 8 km med Mary och Cecilia 💪🏼


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snyggt! 👌 jag går gärna en runda någon kväll jag med, bara hojta! Jag har ett bröllop att komma i form till 😉

Svar: Jag säger till nästa gång, och du det där bröllopet måste vi snacka om...😍😍😍😍😍😍😍
emeliehellman.blogg.se

2017-01-18 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0