Hemma

Ååå vad jag har saknat mina små troll. Junia visade stolt att hon har lärt sig hjula! Igår på gympan så fick hon till det, så nu hjular hon fram här hemma. 

När jag kom hem efter 4 h i bilen (körde raka vägen hem, utan lunch, inte ens en kisspause, ville bara hem) doftade det mat i hela huset och det blev lövbiffgryta med sparris och herr couverts. 
Sååå hungrig! Så gott! 

Nu är jag helt slut, en dusch och sen ska jag bara lägga mig i sängen med familjen. 
Jag jobbar fredag och lördag men som vanligt har vi en rolig helg framför oss. 
På lördag är vi bjudna på italiensk buffé på Vidbynäs av Lasse och Åsa. Det ska va live-band o grejer, KUL! 
Barnen ska hänga med faster Malin och Henke och det ser Junia o Alicia verkligen fram emot! 

Ciaooo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0