söndagen


vi var på visning i nykarn.
jag blev kär i huset. jag vill ha DET huset.
jag vill att vi ska bo där.
jag och kim.
börja och starta upp ett liv tillsammans. 
jag är trött på tälje, och jag är trött på lägenhet.
huset passar oss perfekt, och jag kommer inte att ge mig förrän det är vårt!
okej, allt har ju sitt pris... men jag HOPPAS!

jonas o nina var med oss på visningen. de tyckte också att huset var perfa för oss.

sen blev det tvätt, mat på gabos, hänga tvätt, fixa lite, tvätt, hänga tvätt.

kl 21 mötte vi upp Linda, Martin, Jelena, Tobbe, Ida  o Linda och åt på barolo. vi satt där till de stängde. mycket trevlig prat-kväll! kommer sakna percis sådana kvällar med dem nu när jag åker iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0