skitkul

jag har inte kommit hem än.
efter jobbet hämtade jag wilma, sen har jag varit i brunnsäng och tvättat...ja och här sitter jag fortfarande.
jag ska också hinna packa ikväll. imorgon (direkt efter jobbet) ska jag hem till bror i nykvarn och sova. ska upp JÄTTE tidigt för att åka till viared på onsdag. ljusexpretenmötet börjar 9. vi brukar åka på 5 h (inräknat kisstopp) så ja, vi åker runt 04. hjälp jag orkar inte tänka på det. det blir iaf jag och nina som drar iväg. hoppas vädret är ok, annars blir allt bara ÄNNU jobbigare. ska försöka få henne att köra första biten för jag är verkligen inte på humör att köra så tidigt.
vad ska jag mer hitta på ikväll? JO duscha, gå ut med wilma och äta...just det. har glömt att äta. kanske för att jag fortfarande är ganska så mätt efter den efterlängtade el macon jag proppade i mig till lunch. kunde inte motstå när markslöjd-peter bjöd.
imorgonbitti ska jag lämna decemberpärmarna för redovsining. kom på att jag glömde ekonomiljuslapparna på jobbet så jag får nog ringa till sofi och höra vad de var för beställningar...

NU piper tvättmaskinen. bara en tvätt kvar sen heeeeem!
hittade lite festliga bilder här på min gamla hederliga stationära data...


haha jonas och maria har grävt ner pappa-mustasch


jag och mitt älskade hus (jag är superglad)

Kommentarer
Postat av: Becky becky

Snart seeeees vi! Haha saknar nästan alla tvätt-stopp i brunnsäng när ja läser om det;) PUSS

2010-01-20 @ 13:51:54
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/
Postat av: elin

gillar bilden på dig i pippi huset! så man kommer ihåg dig, superblond o två toffsar o värsta smilet ;-)

2010-01-20 @ 20:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0