hemma

sådär nu är jag hemma igen. jag har tvättat lite fintvätt, varit på stan. köpte skorna och en klänning på hm. jag har blivit lite besatt av paljett klänningar. hehe har 4 st nu , men de är ju SÅ olika. ruben ser typ inte skillnad på dem. det blev lite smink också.
nu ska vi krypa upp i soffan och kolla på en dvd. mammut, hoppas den är bra.
igår såg vi marley and me. fy fan vad jag grät, så fin. man blir verkligen så påverkad av den, när man själv är hundägare. wilma kommer ju inte finnas för alltid, hon kommer också bli gammal och gå bort. kan inte fatta, men hur jobbiga hundar än är så finns dem alltid vid din sida. ställer alltid upp, och de bryr sig inte om du är fattig eller rik, dum eller smart, bara att du älskar dem så älskar dem en tillbaka. å vad jag saknar wilma nu...


3 av paljettklänningarna


dagens, kjol gina, jacka vero moda


nya skorna 799 scorett




ny paljett hm 399


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0