inte braaa...

jaha. det verkar inte gå så bra för mig här nere. igår var det pelles sista kväll så vi festade till det reält. och det blev en helt underbar rolig kväll. det som pajade ALLT var att min väska blev snodd, (runt 07.00 på morgonen)och där i hade jag min älskade kamera. så nu är det bara bye bye med alla bilder jag har tagit! åå faaaan vad jag blev arg igår. vem går och snor en liten väska? jag är så arg, jag vet inte vad jag ska ta mig till. egentligen skiter jag i själva kameran. det är BILDERNA som betyder mest! å alla var så sälla och hjälpte till med "letandet" ägran och så, men den var spårlöst försvunnen. jag hade den hela tiden inne på loca och tog sjukt mycket bilder eftersom alla var lite galna.

allt mitt smink låg där i också. skit kul att gå runt och se ut halvfärdig ut i fejan ikväll.
vi åt middag på mickey blue eyes. det var sådär. sen följde jag med till del mar där alla andra satt och kollade på fotbollsmatch. men jag orkade inte så länge, nu ska jag å andreas lägga oss i sängen och kolla på my name is earl. aa vad skönt det ska bli med en tidig hemma kväll!
det suger att blogga utan bilder. vad ska jag göra? jag har inget att komma med...
det är onsdag imorgon. beachparty kl 15.00 på domus. sen blir det väl utgång. jag ska fråga efter min väska.

just det jag var hos vetrinären idag med wilma. hon har fått halsinfektion. så hon ska äta medicin i en vecka. hostar och ska vila. stackars lilla wilma. först va jag sjuk, sen blev mamma dålig (har fortfarande lunginflammation) och nu wilmis. sjukstuga här hemma. hoppas inga fler blir sjuka. typisk om det är svininfluensan. jag är ju fortfarande inte riktigt bra i bröstet, hostar och så.

bara negativt. men så är det. karma som earl skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0