Vi är hemma

Hej. Jag hade visst inte tid att blogga i Thailand 😇
Vi var ju borta 15 dagar och de var faktiskt de längsta 15 dagarna i mitt liv (typ) på ett väldigt bra sätt! Inte ofta man säger att dagarna går sakta när man har det så bra men jag tror att det berodde på att vi förflyttade oss 3 ggr och fick uppleva nya hotell, pooler, restauranger och stränder. Barnen fick gå på 3 olika kidsclubs å det var så sjukt bra! 

Första 5 dagarna spenderades som sagt på Mai Khao Lak beach resort i Khao Lak. Vi har bott på det hotellet förut men uppgraderade rummen så lite nytt fick vi iaf. Rummen var super, och det var så skönt att barnen kunde hoppa i poolen närsomhelst. 
Jag och Åsa var på gymmet eller gick 1 h på stranden varje morgon vid 07.30. 
När jag kom tillbaka till rummet så väckte jag resten av familjen. Så blev det frukost. Förmiddagen blev på stranden och så tog vi poolerna på eftermiddagen. 

Jag älskar frukosten där. Gymmet OK men inte mer än så. 
Restaurangerna på stranden är super. Testade inte maten på hotellet men antar att det är helt ok. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Att få en massage här är fasen livet! 

(null)

(null)

(null)
Sista kvällen här gjorde barnen flätor 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0