Lördag

Jag kände mig som Agda 86 nu på morgonen. Träningsvärk i hela ryggen o skulderbladen ska vi inte ens tala om. 
Jag hoppas det släpper lite för kl 12 ska jag å Cecilia, Sarah o Jelle spela curling 🥌 hur kul ska inte det bli?! Har alltid velat testa det!!! 

Jag var iaf uppe vid 08 imorse och så åkte jag å hämtade kidsen hos mina föräldrar. När vi kom hem dröjde det inte länge tills Cecilia kom och hämtade Junia för gymnastik 2h i Bollhallen. 

Jag har varit ledig två lördagar på raken nu och jag vill verkligen klämma in så mycket roligt som möjligt. 
Så på eftermiddagen kommer Junias klasskompis Celine och sen ska vi och några fler till Brunnsängshallen o köra gympa, badminton å mjuktennis. 🏸🎾🤸🏼‍♀️
Active saturday! 🙌🏼 

Bilder å sånt lägger jag upp sen! Ha en bra helg 💫

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0