Hej måndag

Var det verkligen bara 10 dagar sedan jag var i Thailand? Känns som 3 månader sen... när man kommer in i gamla vanor igen så känns det som man aldrig varit borta... 

Förra veckan var verkligen fullspäckad. Jag var i Borås tis-tors. 
Var uppe 06 när gymmet öppnade på hotellet  o Lucas körde verkligen slut på mig. 
På onsdagen så var vi först hos konstsmide och sedan startrading. 
Innan middagen så hängde vi "unga" på Emys rum å drack lite bubbel. 
ÄR SÅ JÄKLA GLAD ATT JAG HAR ER!

Middagen var på en riktigt bra resturang och jag åt en risotto som var utsökt. 

På torsdagen så var det genomgång och möte med resterande saker. 
Kom hem till Tälje runt 19 tiden och då blev det en efterlängtad middag med familjen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I fredags efter jobbet så skyndade jag mig att köpa ballong o sen hem till MJ där vi hade baby shower för Karro. 
Vi gömde oss i MJs sovrum och sedan överraskade vi Karro som trodde hon var där på middag med Daniel. 
Det blev väldigt lyckat. Vi käkade middag, drack bubbel, lekte, öpnade presenter och snackade en massa. 
(null)

(null)
Så mysig kväll! 

På lördagen var jag ledig och det blev en riktigt bra dag! Vi gick upp tidigt, Junia hade gymnastik, sedan så ville Tilde låna barnen en sväng så vi åkte till nykvarn och lämnade dem. 
Då åkte jag, Kim, Tobbe å Cilla till bollhallen å körde badminton och mjuktennis. Vilken var så kul! O det var fasen jobbigt. 

Vid 16-tiden kom mina föräldrar över. Vi umgicks å så blev det middag. Lagom kväll som vi avslutade med Mello och jag tyckte det var OK att John vann. 

Söndagen var lugn. Vi drog runt i pyjamas länge. Sen gick jag å Kim ut o gick 8 km o sen blev det en tidigt middag hos Lasse å Åsa. Curryscampi som jag älskar! 

Bra helg. 🙌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0