Veckan som gått

Efter nyår har jag jobbat. Vi håller på att göra om in hela butiken så den här veckan har verkligen gått i ett. 
I torsdags så städade jag bort all jul hemma också, skönt! Lite senare än vanligt men det har varit mycket jobb för min del och jag vill helst inte att Kim ska ta ner julen o alla slingor här hemma för då ligger allt bara som ett ormbo i stora svarta sopsäckar och han har blandat ihop vilken trafo som tillhör vilken produkt... och om allt inte är på sin plats när det ska upp igen i december så får jag hjärnblödning... 

Junia har varit på fritids och Alicia på fsk denna vecka. Junia har även hängt med sin kompis Celine och åkt skridskor. Hon hade lite otur också såklart och ramla å fick både fläskläpp och näsblod. Men det gick bra, hon tog det bra. På’t igen bara! 
Igår kväll åt vi tacos, hade en riktig myskväll och såg sista Harry Potter-filmen. Så nu är vi nog illa tvungna att börja från 1an igen för båda tjejerna är verkligen fascinerade av Harry P. Synd bara att de 3 sista filmerna bara finns med engelskt tal, men vi försökte hänga med att läsa texten för annars skulle de inte palla 2 1/2h film med brittiskengelsktalande trollkarlar å häxor.

Ikväll efter jobbet så åkte vi hem till Lasse och Åsa som bjöd på trettondagsaftonsmiddag. Trerätters, trisskrap, frågelek, vi spelade MIG, kidsen fick baddräkter (såå snygga!) och skidor och pjäxor i försenad julklapp. Nu vill vi ha SNÖ! Och vi vill att ragnhildsborgsbacken öppnar. 
Så himla fina grejer! 👌🏼och fina tjejer! 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0