Tankat vännertid

Den här helgen har spenderats med vänner. Vilket jag verkligen behövde! 
I fredags efter jobbet så bjöd Mary mig på spa och duobehandling på skogshöjd. Assååå så skönt, vi bara gled runt och njöt. Hade en manlig massör och han masserade riktigt bra. 

Efter det så bastade vi och gjorde oss klara för att åka hemåt. Där Kim,Sam o kidsen käkat middag. Jag å Mary åt fisk o skaldjurssoppa (som jag förberett kvällen innan) 
Sen spelade vi kort o bara hade en mysig kväll! 

❤️❤️❤️❤️

I lördags så jobbade jag och sedan var det girls night med Becca, Cilla, Sarah, MJ, Karro hos Jelena som fixat tacos å massa annat gottigott. 
Vi spelade så många roliga spel o vi skrattade sååå mycket. 
Vid midnatt gav vi upp och åkte hemåt. Välbehövlig skrattfest! 🙏🏼 

Söndag idag o det blev sovmorgon. Vid 11 snörade jag på mig promenadskorna och gick en promenad i solen. Så himla underbart. Hade framgångspodden med mig i öronen. 
Tycker om den. 
När jag kom hem så skjutsade vi Junia till Celine där hon skulle hänga idag och jag, Kim å Alicia åkte till Kungsholmen för att träffa per o Carina. Alicia hängde med dem ut på isen och jag och Kim åt lunch/middag för oss själva. 🤗

Bra helg. Fast inga bilder togs. 
Imorgon ny vecka och den ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0