Mitt i veckan đŸ‘‹đŸŒ

Tjaaa tja onsdag idag. Jag har varit hemma med en sjuk Alicia. Hon fick ont i örat igĂ„r vid lĂ€ggdags och Kim Ă„kte in med henne till huslĂ€karjouren dĂ€r de sĂ„g att det var öroninflammation. 
Natten gick tack o lov bra sĂ„ jag Ă€r glad att vi fick sova. 

Dagen idag har vi inte gjort mĂ„nga knop, tvĂ€ttat, lagat mat - vego squashlasagne, bakat kladdkaka, hĂ€mtat ut tjejernas pass frĂ„n polisen, lĂ€mnat lite lampor Ă„ hĂ€mtat lampor o fixat lite annat som stĂ„tt pĂ„ listan. 

NĂ€r Kim o Junia kom hem frĂ„n fritids sĂ„ gick jag ut o gick i snön. Det var fasen jobbigt för det kom rĂ€tt mycket snö och jag hade i princip motvind hela vĂ€gen ☃ sĂ„g ut som en snögubbe nĂ€r jag kom hem. 

Nu Ă€r Kim och trĂ€nar med Lasse Ă„ jag ska hoppa in i duschen. Blir hemma med Alicia imorgon ocksĂ„. 
Stackars barn med dessa Ă„terkommande öroninflammationer. Jag kommer ihĂ„g att det var den vĂ€rsta smĂ€rta jag visste nĂ€r jag var barn. ÖronvĂ€rk. (Fast nĂ€r man tĂ€nker efter sĂ„ Ă€r nog alla sjukdomar vĂ€rst nĂ€r man vĂ€l har dom!) 

Vi sĂ€ger sĂ„. Godnatt! 
(null)
LĂ€ngtar lite extra till vĂ€rmen i sjukstugan. 

(null)
Alicia var svĂ„r att fĂ„ till pĂ„ passbilden. Hon fick göra om sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger för den blev inte godkĂ€nd. Hon tröttnade mot slutet (typ 15 minuter) đŸ˜… Junia fick till sin bild pĂ„ första försöket. 

(null)
Kalle var hĂ€r igĂ„rkvĂ€ll nĂ€r Tobbe Ă„ Kim spelade badminton. 
(null)
GĂ„rdagens middag. Ugnsbakad torskrygg med crĂ©me fraich, fetaost och pesto. SĂ„ gott! Ska in pĂ„ vĂ„r rutin matsedel nu, riktig höjdare Ă„ superenkel. Lagar sig sjĂ€lvt. 
(null)
Alicia och Spence... 3 Ă„r sedan 😍

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0