Intensiva dagar

Hej. I tisdags åkte jag o Nina till Borås, eller ja till Hindås som ligger strax utanför för att vi hade möte med ljusexperten. 
Vi har gått igenom ganska mycket, ny VD håller på att rekryteras då vår nuvarande ska pensionera sig senare i vår. 
Marknadsföringsbiten håller vi på att tänka om, dra in på antalet direktutskick och satsa mer på sociala medier o webb. 
Många nya produkter är på intåg vilket är SÅ kul. Samt fler av våra egna ljuskällor. 
Jag känner mig pepp inför året. 

Jag har gått upp 07 både i ons å tors för att hinna med att träna innan mötena. Det är inte ofta man har sådant flyt att mab hinner träna innan frukost o jobb men bor man på hotell utan kids så måste man passa på. Och det är definitivt mycket lättare att komma upp på sådana tillställningar när man har en vit månad 😉 

Gårdagskvällen var trevlig med god mat och massa snack om våra butiker, bollade idéer, vi pratade om mässan som drar igång 5 feb. Ska bli intressant och roligt! 
I mars åker vi till Österrike. Eglo har bjudit ner oss där vi ska kolla in deras 2500kvm stora showroom med deras produkter.  Tror vi är 36 pers som flyger ner. 

Nu är jag så trött, jag sträckkörde hem för jag bara LÄNGTADE hem. 
Imorgon jobb 💪🏽 längtar så mycket efter en lugn kväll i soffan med familjen imorgon. Kanske lite mörkchoklad kvällen till ära! 🤗

(null)

(null)
Musselsoppa till förrätt. 
(null)
Till varmrätt tog jag fisk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0