12/2

Hej. Kort arbetsdag. Hade med mig hjälpredan Alicia till jobbet. Vågar inte ha henne på fsk nu dagarna innan vi åker när det härjar influensa. 
Dagen gick undan i vanlig ordning. 
Vi kom hem vid 16.30 och då var Kim å Junis redan hemma. Vi åt en tidig middag, vid 18 mötte jag upp Åsa å Cecilia för en promenad på 8km. 
När jag å Cecilia kom hem till mig så var det kims tur att åka å träna med Jonn. 
Jag, Cecilia å kidsen kollade på film o lekte hårfrisörska och gjorde smoothie. 🍌🍓🥭🍍🍶
När barnen lagt sig så kollade vi på en riktig obehaglig film, Get Out på Cmore 

På schemat imorgon står det städa, packa, tvätta, köpa det sista, gymnastik och försöka komma ut på en promenad. 
Vi får väl se 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0