Helg

Så var det söndag och slut på semestern! Känns bra att komma tillbaka till jobbet nu 👍🏼😊 min semester har varit så lång och fin. Kommer leva länge på den. Men vill komma in i lite rutiner och struktur. 

Vad har hänt i helgen då? 

I fredags så spelade jag o Kim golf med Lasse och Åsa på Kallfors. På kvällen var det äntligen dags att hälsa på Jonn, Sandra och Ida OCH nytillskottet i familjen 👶🏼❤️
En söt liten kille som inte fått något namn ännu. 
Vi blev bjudna på en riktigt god middag och gosade bebis. 
(null)

I lördags så va jag på stan en snabbis med Cecilia. Kidsen åkte ut å cyklade med Kim. Vi alla möttes hemma lagom till lunch som blev sushi 🍣 😋 sen kollade vi på film innan vi packade in oss i bilen och åkte till familjen Wåhlstedt (familjen Budai anslöt sig också) där det blev middag, bubbel o spelkväll till efter midnatt! ✌🏼 barnen röjde som vanligt och somnade i bilen hem. 

Idag söndag så blev det sovmorgon. Alicia sov till 10.30. 
Vi har varit och köpt saker till min mormor som nu flyttat från sthlm till Järvsö. 
I eftermiddag ska Junia på fotbollsparty hos en klasskompis och jag ska på bio med Sarah. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0