En helg fylld med vänner

I går fredag slutade jag tidigare, kom hem vid 16 tiden och det var sååå skönt. 
Vi åkte till Bergvik och förtidsröstade. Är ingen hemlighet vad jag röstar på så såhär blev det i år;  KD i riksdagen och M i landsting o kommun.
Gick väldigt smidigt å bra! 
Sedan hämtade vi upp Budda vid syd o sen vidare hem till familjen Wåhlstedt där Sarah, Victor o Alicia redan var på plats. MJ hämtade Alicia från fsk vid 15 ✌🏼
Ja så det bjöds på en riktigt god middag! Vi bara chillade hela kvällen. Jag, Sarah, Mary å Sam spelade ett parti Chicago, som Sarah vann... fasen va länge sen jag vann nu😡 vad har hänt?! 😢😉

Idag lördag så blev det jobb, var hemma vid 16 och då förberedde vi lite inför middagen. 
Lasse å Åsa kom förbi vid 17 snåret. Vi spelade kort, drack fördrink å lite plock innan Malin å Cecilia kom o det var dags för taco-middag 🌯🌮🥙
Barnen åt på bra och sen blev det lördagsgodis och så fick dem varsin present av Malin. Bara för att. Tack ❤️ 
Vi avslutade kvällen med ett parti party TP och då var det tyvärr Lasse som vann ☹️😖
(null)

Tack för ikväll! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0