Slut på helgen

Igår jobbade jag som sagt, Kim å kidsen var hos Jonn å Sandra på kalas för Ida som fyllde 1 år.
Jag kan inteeee förstå vad det här året tagit vägen, hon föddes ju nyss 🙈

Lördagskvällen var med andra ord väldigt lugn
med film o chips. O jag sov som en stock i 10 timmar tror jag. 

I dag söndag har vi varit på husvisningar o shoppat höst å vinterskor till kidsen. Köpte även på oss nödvändigheter som ska med till Palma. 
Sen skjutsade Kim hem mig till Karro å sen kom Sandra o Sarah för att hämta upp oss. 
På mall of skandinavia mötte vi upp Malin å Cecilia å det blev trerätters middag på restaurang Drama. Å så lite bubbel. Alltid bubbel. 
Vi satt där å åt och snackade i 3 timmar innan vi förflyttade oss till biosalongen å såg A Simple Favor. 
Helt ok konstig film, fick inget grepp på den egentligen. 
Men bara vi fick vara tillsammans. Det var en kul dag. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0