Ny vecka

Idag hade Junia simning med sin klass, och jag fick höra ikväll efter jobbet , att det hade varit jätteroligt o då blir man ju så glad! 


Imorgon så tror jag och hoppas jag att kontorsdatorn är på plats och att jag äntligen kan gå igenom mail och fakturor.
Resten av veckan kommer det att förberedas inför helgens 20% som vi har på allt i butiken. Jag tror att vi kommer slå förra året. Vi behöver det med tanke på vad vi har gått igenom de senaste två veckorna. 
Från o med söndag har vi söndagsöppet fram till jul. Så nu är högsäsongen snart här o vi kickar igång den med en riktigt bra försäljningshelg! Det känner jag på mig! 💪🏼 

(null)


🥦🥑🍅
Jag har utmanat Kim i att vi ska äta veganskt fram till 20 oktober. Bara för att se om vi klarar det, laga från olika recept o verkligen försöka för djurens skull. Sen bara ett plus om kroppen märkbart blir stabilare utan kött. 
Men han tyckte att vegan-grejen var lite att ta i såhär på en gång så vi kör helt vegetariskt med några veganmiddagar i veckan istället. 
Ikväll blev det: Flygande Jacob med halloumi. 
Yes, nu ska vi se hur detta kommer gå. Vet att det skiter sig totalt den 12 oktober då vi ska på kräftis men så är det.

Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Är så trött. Natti. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0