Inflyttningsmiddag

Ska skriva mer om Palma sen men nu måste jag flika in med ett vanligt inlägg annars glömmer jag bort vad jag gör! 
I lördags jobbade jag. Junia var på gymnastik, sedan på halloweenfest hos Matilda å Oliver med massor av andra läskiga kids. Så roligt! 
(null)

När jag kom hem så blev det bara att slänga sig in i duschen å vi begav oss mot kvarnholmen i Nacka. Det var Malin å Henke som bjöd in till inflyttningsmiddag. Micke, Carina å Pelle var också med.
Sån jäkla fin lägenhet med världens utsikt.
Så häftigt. Vi blev kvar ASlänge, tror vi åkte hem 02.30... men det var så trevligt. Kidsen somnade o då flög liksom tiden iväg där hemma. 
(null)

(null)
Kollar utsikten 😂
(null)
Henke var tvungen att mäta Junia för han tyckte hon blivit så lång. 
(null)
Ljusstakarna dem fick av oss passade perfekt! Precis samma antracitfärg som fönsterbrädorna. 👌🏽
(null)
Vilka gulliga barn vi har ❤️

Tack för en grym kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0