Förra veckan

Ännu en vecka å helg som bara swishade förbi. 
Veckan var precis som den brukar, förutom att Junia tog skolfoto i torsdags. 
I fredags slutade jag 15.30 och hann hämta Alicia från fsk, vi åt hemmagjord pizza till middag o vi tittade på filmer tillsammns hela familjen. Först riktiga skönheten o odjuret o sedan lejonkungen. Riktig myskväll i soffan ❤️ 

I lördags var det gymnastik för Junia å jobb för mig. 
På kvällen var jag å Mikaela hembjudna till Linnéa på trerätters å massa bubbel. 
Hade en sån trevlig å rolig kväll. Vi spelade spel å dansade å snackade skit. 
Vid 23 kom Mikkis syster å skjutsade oss til sthlm där vi gick ut på Oxid där vi dansade röjde några timmar 😅 

(null)

Ännu en bra helg o va glad jag är att JAG får ha så kul. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0