Julplanering o Kroatien

Det är fullt upp med planering av olika slag här hemma. Jag å Kim är lediga några dagar innan julafton o åker upp till Järvsö för att åka skidor i Järvsöbacken med kidsen. 
Julafton kommer firas hos min moster tillsammans med mina föräldrar, mormor och Hans o såklart moster o Gunnar.
Ska bli mysigt och vi hoppas att vinfår en vit jul ❄️
Så nu har vi planerat dagen innan julafton med vem som gör vad, med mat osv o såklart på självaste julafton. 
Vi åker hem juldagen för att fira med Kims sida. 
Calle å Nicole från USA kommer med lilla William. Ska bli såå roligt att fira med dem och vilken lycka att få göra det på Williams första jul. 

På tal om något helt annat så bokade jag o tjejerna nyss en resa. Till våren åker vi till Kroatien. Jag har aldrig varit där. Vi ska bo i en lägenhet vid gamla stan i Split. 

Nu har vi verkligen något att se fram emot 💥 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0