Torsdag

Upp vid 06 imorse, kl 09 befann jag o Nina oss i Uppsala. Bolags stämma på agendan. 
Sedan info från produktråd å markandsråd. 
Hamnade såklart i köer påväg hem också. 😣
Kom en halvtimme försent till hämtningen på fsk. Säger bara en sak, jag är så lyckligt lottad att jag pendlar Tälje-etuna och inte Tälje- sthlm. Skulle inte orka. Skulle ge upp... 
efter hämtning åkte vi direkt till Östertälje för att hämta nyexaminerade Cecilia. I tre år har hon kämpat och läst statsvetenskap för offentlig politik och organisation 🤩🤯😅

Det blev donken till middag och väl hemma så väntade Becca o Grynet. Det blev firande med bubbel och jordgubbar 🇸🇪🥂🍾🍓 vid poolen. Lite sådär spontant eftersom jag åker imorgon och har schemat helt fullbokat även nästa vecka. 
Men bättre firande än inget alls och vi tar igen det om några veckor! 👍🏼 
Jag försökte även packa, tvätta och stryka samtidigt som barnen lekte burken med Becca å Cecilia. Gick ju faktiskt bra! 
Kim kom hem SENT från jobbet (som alltid innan en semester) 
Nu blir det sängen, vi åker hemifrån 07.30 imorgon. 
Ska bli så härligt att få rå om Kim några dagar. Känns som vi varit ifrån varandra väldigt mycket på sistone. Eller det har vi ju, först Barcelona, sen Grekland, sen träffade jag tjejerna en helg och så förra helgen möhippa. 
Så äntligen 🙌🏼
(null)
Du är grymt bra Cecilia! Du klarade det 🙌🏼😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0