Söndag

SOVMORGON... i alla fall för Alicia. Hon klev upp 11.30. 
Junia vaknade 07, jag 09 och Alicia 11.30... hmm. 

Första delen av dagen var väl inte sådär jättekul men även om det är 25 grader varmt o solen skriker GÅ UT så måste man ta tag i hemmet också. Packa upp alla väskor, städa, tvätta osv. Barnen fick städa rummet och hjälpa till. 
När Kim kom hem från jobbet så gick det lite fortfarne iaf.

Vid 15 var vi klara o då blev det bikini, bad å solning istället. 
Jag hann läsa ut boken jag började med i Grekland också. Den var faktiskt bra så nu ska jag börja på nästa i samma serie. 
(null)

På kvällen blev det sushi. Alicias önskan, det var det enda hon ville hem till, annars kunde hon lika gärna stannat i Grekland sa hon. 
Okej då vet vi det 😂
Imorgon kör vi igång en ny jobbvecka! 
Barnen lääääängtar efter fsk o sina kompisar. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0