Soliga dagar

Åå vad vi är bortskämda nu med detta väder. Vill aldrig att det ska ta slut. 
Igårkväll efter jobbet träffade jag min coach och vi satt ute i hennes trädgård och hade vårt samtal. Så himla najs! 
När jag kom hem så blev det en grillmiddag vid poolen och sen drog jag ut på min vanliga runda när kidsen lagt sig. 
Helt annan känsla i hela kroppen när man är ute sent och det fortfarande är så varmt å ljust. 

Jag har hunnit golfa på eftermiddagen idag också, första rundan jag kände att det verkligen gick bra. Längtar till nästan. 

Hela den här veckan har/ska Junia besöka olika skolor. Eftersom Tom Tits fsk ligger mitt i centrum blir barnen väldigt utspridda när det är dags att börja förskoleklass. Så de besöker nästan alla skolor i södertälje för att kolla läget. 
Hon tycker det är jättespännande och studsar upp på mornarna för åka till fsk. 

(null)

Kan inte fatta att vi åker till Palma om 9 dagar, nu blir det jobb varje dag fram tills dess. Ingen rast ingen ro... 😅 jo på söndag får jag vila upp mig från jobb. 

Hej så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0