Måndag

Klockan ringde 07, kidsen låg fortfarande å snarkade som små grisar så jag smög ner och bytte om till träningskläder. 
Jag å Lucas gick ut på en 6km PW runda och så avslutade vi med styrka - axlar. 
Bra start på morgonen! 
(null)

Idag hängde vi på Vlyhadia stenstranden och jag fick min efterlängtade och underbara zucchiniballs till lunch. Älskar! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fina barn 😍

(null)

(null)

På eftermiddagen blev det POOL och till middag grillade vi hamburgare och kyckling med ris OCH pommes till kidsen och till oss grillade vi scampi. Ååå sååååååå gott, men saffrans aioli, pepparrotssås och ris. Tack Jonas, satt som en smäck 👌🏼🙌🏼
(null)

Spelade kort, sen hade Junia uppvisning och nu är det sängläge som gäller... 😴 godnatt och tack för en bra måndag! ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0