Lördag

Vaknade 07.00. Började dagen med en springtur med Jonas å Lucas. Upp till kyrkan. 
Väl hemma blev det frukost (jag åt mammas fröknäcke med avokado) 👌🏼 
Efter frukosten åkte vi till sandstranden i Vlyhadia. Dock var det en blåsig dag. 
Kidsen fick åka moppe i omgångar med Lucas, jag simmade en runda, åt god lunch... 

Väl hemma i huset blev det pool och chill innan vi gjorde oss klara för kvällen. 
En ny restaurang har öppnat i Kantouni på gångavstånd. Så den var vi tvungna att testa! 
Helt ok! 👍🏼
Efter middagen gick vi över till Del Mar och kollade på ESC. Vi drack drink å kidsen fick glass. Kidsen var rätt trötta men hängde med till 12, sen gick dem hem och jag o Lucas stannade kvar och tittade på hela showen. Väldigt synd att Benjamin inte kammade hem fler av folkets röster. 
Efter Del Mar gick vi till Domus och där var det party. Träffade några gamla bekanta jag inte sett på fleeeera flera år. Det var kul! 
Jag å Lucas dansade till kl 04.30 sen gick vi hem. Lagom sådär en lördag 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0