Fredag - hemresa

Jag var uppe 06.50 och tog sista rundan. Fint avslut. Många tankar i huvudet. 

När jag kom hem väckte jag barnen å vi åt frukost. Gjorde oss klara och packade det sista. Mina föräldrar körde oss till båten och sen var det dags för hejdå.
Alicia började gråta på båten o ville att mormor å morfar skulle följa med hem. 

När vi kom fram till Kos stod vår beställda taxi å väntade på oss. Åkte raka vägen till flygplatsen o där var det knökfullt med folk. Fick stå i köer länge. Barnen var otroligt hjälpsamma o lyssnade på mig. När vi ääääntligen kom in i avgångshallen fick vi skynda med lunchen. 
Flygresan hem gick galant. Dock somnade alla 3 kidsen 5 min innan vi landade. Lite svårt att få upp dem. Alicia var på uselt humör! 

När vi fått vårt bagage händer väl det som Junia tyckte va bäst med hela resan! 
Vid tullen lyckas vi gå bredvid inga mindre än Marcus o Martinus! Helt otroligt. Tom jag, blev starstrucked. Junia var helt salig! 
Alicia fattade inte så mycket men hon var glad att hon "kanske" hade sett dem. Haha. 

Väl hemma i huset var Mary, Sam o barnen här o hälsade oss välkomna hem med en grillbuffe av halloumi, hamburgare, korvar å sallad. Lyx, gott, tacksamt. Snacks, godis you name it. 

Det blev en trevlig kväll men jag var så otroligt trött. 

Tack!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0