Sista kvällen i Kata

Och så swish så försvann dessa 5 dagar i Kata också! 
Vi bor jättebra, toppen med egen pool som man kan svalka sig i, stor uteplats så vi kan umgås och spela spel och sola. 
Varje morgon har jag och Åsa tränat, gymmet här saknar dock crosstrainer så det har blivit bandet istället! (Utom igår, för natten till fredag blev jag matförgiftad och spydde hela natten) 😱 så jag pallade liksom inte. Men till eftermiddagen var jag typ på benen igen, tryckte i mig vätskeersättning och drack vatten. 
Vi har badat i kata noi och Kata, favoriten Kata noi kommer vi nog aldrig tröttna på. 
Igår åkte vi till Kata noi på eftermiddagen. Dukade upp med snacks o dricka på stranden och spelade spel. Njöt av solnedgången. Det var en fin kväll. 
Vi har ätit så goda "fina" middagar så nu längtar man efter lite thaikäk på beachen igen. 

Så tack Kata för dessa dagar, imorgon far vi vidare mot Bang Tao❤️

Bloggen har hamnat på efterkälken men jag lägger upp mycket på insta! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0