Måndag o tisdag

Jag kom inte upp till morgonträningen i måndags. I och med sommartiden var det helt omöjligt att gå upp 06 (som då var 05) 

På jobbet hade jag fullspäckat schema som alltid på måndagar med beställningar och annat, innna jag hämtade kidsen postade jag ett paket till en kund, bankade pengar o tog en sväng förbi Åkers styckebruk för att leverera två spotskenor o ledlampor som blivit fel till en kund. 
När vi kom hem svirade jag om och gick ut på en PW med Malin 👏🏼 typ 7,5 km. 

Det var INTE svårt att somna igår! Kollade på mästarnas mästare på play o sen Zzzz..

Idag var barnen på teater med fsk. Väldigt exalterade. Jag uträttade lite saker sedan var det dags för att åka till Tallhöjden för att ta bort stygnen från Alicias haka. Det gick jättebra, det som gjorde ont var ju att får bort tejpen som satt över stygnen. Både Alicia o Junia fick varsitt klistermärke. Nöjda åkte vi hem o påskade till hemmet. Nu är vi redo! 
(null)

(null)

Så nu ska jag sätta mig i soffan med ett glas rött och ett avsnitt av mästarnas! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0