Hemma!

Ska såklart skriva om våra sista dagar i Bang Tao som var helt fantastiska! Vi fick bästa rummen på markplan med poolen precis utanför, som vi önskat när vi bokade. Älskar Hotels, vi har fått det vi ville vid varje stop. Nära till miniland och disco för kidsen som sprang på det hela tiden. Det blev inte så mycket "jobb" för oss utan de klarade sig själva. 

Hemresan gick galant, men besviken på emirates med snorpig personal. Har aldrig fått det intrycket innan. På nerresan var dem toppen och lika så när vi åkte till Dubai när Kim fyllde år. 

Pappa hämtade oss på Arlanda och när vi kom hem packade vi upp, tvättade det mesta i Thailand så det kändes helt ok. 
Sen blev det tidig middag, sushi som vi längtat efter riktigt mycket. Alicia åt 7 bitar, han hade längtat mest tror jag. 
Sen kollade vi på några avsnitt av mästerkocken och åt lite parma å salami innan vi däckade kl 19.00. 
Eller jag låg uppe till 21 för jag måste försöka hålla mig vaken ikväll när det är mello men sen gick det inte längre och somnade. 

Vågen då? Jag har gått upp 1,5 kg på mina veckor i thai. Jag har tränat varje dag mer eller mindre. Känns ändå okej, nu ska jag köra hårt tills nästa resa och det är i april då vi åker till Barcelona!!! Älskar att ha ett klart mål för då går det sjukt mycket lättare! 
Så idag gick vi upp vid 06, jag gjorde omelett och så ska hinna med en morgonträning innan dagen drar igång med gymnastik, kalas o sen är det kräftkväll med mina kräftälskande vänner. Åååå behöver prata av mig! 

Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0