Hejhejheeeej

Är påväg hem från jobbet, blev lite senare idag då vi hade ett utvecklingssamtal efter stängning. 
Är van att somna kl 21 om kvällarna så nu längtar jag bara efter sängen (och lite mat) 
Kim gjorde en megastor lasagne i går till middag, när vi ätit middag hela familjen fick vi 7 matlådor över... väldigt bra! Och lasagnen var väldigt god med en twist med rökt sidfläsk blandat med köttfärsen 👍🏼så det ska bli gott att få den i magen snart! 


Vad händer annars då? Jo vi håller på att måla om våra podier på jobbet. Ska även fräscha upp badrumsväggen. Det behövs, var 10 år sen vi målade om sist 😱

Jag har gått upp vid 06 hela veckan och hunnit träna 45 min innan frukost, dusch, påklädning av barn och lämnat på dagis 08.45 💪🏼 känner mig som en powermom. Har mycket energi nu känner jag! (Inte konstigt när man sommar kl21 kanske) önskar jag kunde få ha den här dygnsrytmen nån vecka till,.. snälla. 

Är väldigt nöjd över bilen, tycker om den mer och mer för varje dag som går. 🚙😍

Ååå jag har ju glömt att skriva att Junia ska börja i Viksbergskolan till hösten, närmare bestämt 15 augusti. Det känns overkligt men så spännande. Junia är mer än redo att lämna Tom Tits för nya äventyr och hon pratar dagligen om skolan. 
Viksbergskolan är helt ny och slår upp sina portar i höst och har barn från förskoleklass upp till 6:an. 
(null)
Vår stora tjej!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0