Veckan

Det var en kort jobbvecka för mig. I tisdags hängde barnen med farmor så jag, Pelle å Kim spelade golf. Gick bra, 38 poäng. Jag sänkte mig 🙌🏼🏌🏼‍♀️🍾 
I onsdags hämtade farfar å Åsa från fsk så då spelade jag också golf med Kim, fast i rusk-regn och det var mindre kul för vi spelade dåligt och jag frös. 
Då blev man väldigt glad när man kom hem till Lasse och Åsa på en pangmiddag! 
Så gott o trevligt, såklart spelade vi kort. 
Kim å barnen gick hem vid 22 tiden men jag blev kvar. Vi satt uppe och pratade till 2.30. Då jag gick hem. 😅

I torsdags var jag och kidsen lediga. Vi hämtade Jelena från jobbet. Å sen Kalle från fsk och han var så otroligt glad över att ha Junia och Alicia där. 
Var även på Ica maxi och handlade allt inför midsommar. 
På kvällen åkte vi till Kallfors, Kim spelade golf och jag och barnen hängde hos familjen Wåhlstedt. 
Kim köpte med sig pizza när han var klar så vi festade på det. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0