7 år

Minns som igår när jag och Kim var på Halkidiki juni 2011. 
Vi hade bestämt oss innan resan att vi skulle förlova oss och hade med oss ringarna. 
Vi tog 5 juni för att det var dagen innan Sveriges nationaldag och att det är lättare att fira lite extra när det är en röddag dagen efter. 
Cecilia hade överraskat oss med ett jättefint rum med två våningar på en pampigt hotell och jag kommer verkligen ihåg alla känslor när vi sa: ikväll händer det. 😅
Jag var nervös. Junia låg i min mage. Allt var så otroligt spännande och jag var så kär. Nu är vi här, 7 år senare. Kan aldrig tänka mig ett liv utan Kim. 

Juni 2011 
(null)

(null)


(null)

Juni 2018 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0