12 juni

Ikväll hade Junias framtida skola äntligen öppet hus så vi kunde kolla in den. Åsa o Lasse följde med också, alla är nog lite nyfikna på Viksbergskolan. Tycker det var väldigt mycket folk där, Junia och Alicia träffade faktiskt några kompisar också. 
Vi är så positivt överraskade och allt känns verkligen så bra inför skolstart. 
Förskoleklassrummen ligger precis intill fritids, bara en dörr emellan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idrottshallen och förskolan var tyvärr inte öppna men jag tror det är lika fint där som i skolan. 

När vi kom hem blev det middag, sedan dusch och godnatt för barnen. Jag gav mig ut på en springtur 7 km. Jobbigt idag. 
Nu kollar jag på nostalgiska Jurassic Park (1:an) vill gå och se nya på bio så fort som möjligt. Tycker filmerna är jättebra! 🦖🦕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0