Onsdag đŸœ

Jobb och sen blev det en liten "avslutnings middag" med jobbet innan semestern. Gick igenom lite nödvĂ€ndigt och Ă„t en jĂ€ttegod middag pĂ„ Grappa i Eskilstuna. Vi fick bord ute och det var en sĂ„n skön kvĂ€ll, ingen blĂ„st o fullt med liv Ă„ rörelse. 
Alltid kul att kolla pĂ„ folk. 
(null)

(null)

(null)

Vid 22-tiden var det slut pĂ„ det roliga och vi begav oss hemĂ„t. KĂ€ndes vĂ€ldigt skönt att vi fick till en kvĂ€ll innan alla Ă„ker ivĂ€g pĂ„ sitt. 

NĂ€r jag kom hem försökte Kim skrĂ€mma mig men jag hade det pĂ„ kĂ€nn sĂ„ jag blev inte rĂ€dd. (Jag lyckades SÅ hĂ„rt förra veckan, jag har aldrig hört Kim skrika sĂ„ som han gjorde đŸ˜‚đŸ˜‡) 

Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0