Onsdag o Torsdag

Ja i onsdags morse tog vi båten tillbaka till Kaly. Kom fram på ön vid 12 och åkte hem, packade upp och svirade om till badkläder. Tog sen moppen till Vlyhadia där mamma, pappa o kidsen väntade på oss. 
Lunch o bad. 

Eftermiddagen spenderades i poolen. Och jag o Kim lagade kvällens middag. Tonfisk till förrätt och fläskfilégryta till varmrätt. 
Vi kollade på fotbollsmatchen hemma fast  utomhus och faaaaaasen Kroatien vann... känner lukten av 500:- Kim 😝

(null)

Idag var jag o Kim uppe tidigt för att vara oss. (Eller för att vara Kim)  Vid 08.30 var vi på plats på min andra tandläkares mottagning i stan. Men mina kära föräldrar hade tagit fel på dag (hade tid imorn 08.15) så vi fick liksom vända i dörren och åkte till stranden o väntade in dem andra istället. 
Flera timmar bad och sol idag. Fin dag och utsökt lunch. 
Pool å sånt när vi kom hem. På kvällen testade vi en ny restaurang i Massouri. Tummen upp för den. 
Nu är klockan 22.30 och jag är helt slut, nytt försök hos Tandis i morn då 👍🏼
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0