Onsdag

Å idag blev det Vathi igen. Men det är så mysigt där så varför inte. 
På kvällen åkte vi in till Massouri till Prego restaurant för PASTA o RISOTTO 🍝🍷

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag är så stolt över Alicia att hon lyckades gå i sin storasysters fotspår, att lämna puffarna hemma vid 4 1/2 års ålder. Övning ger färdighet. 💪🏽
Men när jag tänker efter är dem så lika i sina faser så jag kanske inte ska förvänta mig något annat, båda slutade tvärt med välling och annan "nattamat" vid kanske 1/2år. Båda blöjfria vid samma ålder (nästan samma månad tom) och nu simningen! 
De har samma storlek i kläder, följer varandra i punkt o pricka. 
Men Alicia är vassare på att rita, skriva och bygga. 
Junia har en sådan kontroll över sin kropp och har haft det långt tid. 
Tänk, den 6/8 ska hon på sitt första truppgymnastikläger och sova borta mån-tors 😱



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0