Kaly

I söndags kväll åkte vi som sagt till Grekland. 
Planet gick 23.30 så vi hade hela dagen på oss att packa o fixa o trixa. 
På Arlanda var det köfritt o allt flöt på bra, planet var försenat 30 min, inte oss emot. Bara bra att landa senare. 
Vi hade världens tur o fick två hela rader längts bak i planet. Båda ungarna och jag kunde ligga ner och sova hela  flygresan. 👍🏼
Vi landade 04.30 o så tog vi taxi ner till hamnen där vi satt oss på en restaurang å beställde in lite kaffe å cola för att hålla oss pigga. 
Båten över till Kaly gick 07 så det var inte så lång väntan. 
Jag å barnen somnade på båten också ☺️😴 

Väl framme på Kaly stod min pappa i hamnen och hälsade oss välkomna. 
När vi kom fram till huset blev det frukost och resten av dagen var vi bara hemma och tog det lugnt. Badade i poolen, packade upp, ja sånt där. 
På kvällen bjöds det på 3-rätters och sen gick vi å la oss vid 21.30. Väldigt trötta. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0