Wiihoo

Äntligen är alla i familjen på banan igen! Imorse var jag o Alicia på VC och där spolade dem rent hennes öron! 
Ojojoj säger jag bara. Inte alls KONSTIGT att hon hört så illa. Hon säger själv att proppen såg ut som en brun fisk med taggar. 😂 låter äckligt, och det var faktiskt lite äckligt. Men Alicia själv var ju så mega stolt och log med hela ansiktet när hon fick titta i "fatet" vad som varit i hennes öron. Min bästa Alicia. Hon är så jäkla duktig alltid när vi är hos doktorn. Ska vi ta stick i fingret nu? Super exalterad (för då får man ett klistermärke eller ännu bättre en tatuering!) Nää idag slipper du det sa doktorn. Märkte att hon blev lite besviken då men hon skulle verkligen berätta för kompisarna och fröknarna om vaxproppen. Dagens mission liksom. 

Direkt efter VC blev det fsk och idag var dem på Tom Tits och busade så jag lämnade henne där. 

På kvällen var det bamsegympa för Alicia 👍🏼
När jag kom hem från jobbet bjöds det på chiligryta med sallad. 


Annars då? Veckan rusar fram i vanlig ordning, måndag jobb, jag VABade igår tisdag, men hann med nya glittriga naglar, och shoppade lite inför Thai och Alicias födelsedag. 
När jag hämtat Junia från fsk så bakade vi kladdkaka. 
Det blev en variant av Caesarsallad till middag. 

Sen tränade jag och vi avslutade kvällen med ett avsnitt av bron ❤️ 

Resten av veckan ser jag verkligen fram emot, imorgon em ska jag på SPA med tjejerna, lite träning o gottigott också. 

På lördag smäller det, Marys 30 års fest! 🍾

(null)

(null)

Hittade snygga och sköna mjukisdressar på Lindex som är perfekta att flyga i så flickorna får ha dem till Thai. 
Tror ni jag lyckades hålla mig ifrån kladdkaka igår? 
-ja! 
Så lätt ger jag inte upp, jag har tränat varje dag (utom en dag tror jag) sedan vi vägde in oss. Jag har fuskat ytterst få tillfällen med mat och dryck. Märker stor skillnad på mina kläder men såklart inte på vågen. Har gått ner 3,5 kg och mitt mål är 5,7 kg till 11 februari. Jag försöker alltså gå ner 1 kg i veckan. = 10% - en stolt Emelie. 
Tror ni jag lyckas? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0