Söndag

På min lediga dag hade vi såklart sovmorgon! (Inte Kim för han drog iväg vid 09 för att köra cross med Jonn) 

Men vi andra! Jag sov till 11, Alicia till 11.30. Junia var uppe något tidigare men hon brukar hämta iPaden o ligga å titta. 

Förmiddagen var väldigt lugn. Lite tvätt, plock och sånt. Skönt att glida omkring i morgonrock. 
När Kim kom hem så snörade jag på mig tränigsskorna och begav mig ut på en runda på 9,8 km. 

Lyssnade på Beccas kalymnos lista och drömde mig bort om vår fantastiska sommar. Gud vilken sommar vi hade, många fester, många middagar, sån gemenskap vi har. Skulle aldrig aldrig aldrig vilja ha det på annat sätt. 


Jelena, Tobbe å Kalle hämtade upp mig vid Coop och så åkte vi hem till oss. 
Kim kirrade tapas till middag, och vi spelade Bingolotto. Lugn o soft kväll med andra ord. 




På tal om resa. Tjejresan i år går till Barcelona, det blir en weekend i april 😍 har aldrig varit där, så det ska bli en upplevelse. 👭👭👭


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0