På väg hemåt

Sitter i bilen, är i Linköping. Har ca 1 1/2 h kvar, ska bara släppa av Nina i Nyken sen raka vägen hem. 
Är trött nu känner jag. 
Efter mötet åkte vi till Hallbergsskärmar i Viskafors o valde ut några riktigt fina skärmar för att testa i butikerna. Jag är en riktig skärmfantast. Älskar skärmar, så när man går runt där mellan alla hyllor med färgglada skärmar blir jag så glad. Sammets skärmar ååå vad fint! 
Vi var kvar till kl 17 sen skjutsade vi hem snälla snälla Anne som jobbar där, hon hjälpte oss (och stannade kvar efter att hon hade slutat, det kallar jag service!) 

Imorgon så är Kim pappaledig med kidsen och jag ska till jobbet och ta tag i HÖGEN med fakturor o andra papper som samlats på hög efter jul. Har liksom inte haft tid iom personalbrist. Har lite ångest över hur mycket jag ligger efter, och att decemberpärmarna inte är inlämnade för bokföring. Men imorgon ska jag bli av med det och känns skönt 😅

Hörs imorn! Ciao! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0