2 januari

FY det var riktigt svårt att komma upp imorse. Men vi lyckades tillslut 😴

Mamma å Pappa kom vid 08.30 och sa hej då, sen skjutsade Kim dem till Arlanda. 
Jag å barnen kom iväg strax efter, tjejerna längtade verkligen till fsk. 

På jobbet var det full rulle 👍🏼 ingen rast ingen ro (typ) 
När jag kom hem från jobbet mötte jag Cecilia en snabbis. (Hon var här för invägning) 
Det blev middag och sen tog Kim en springrunda och jag körde 30 min på crosstrainern när kidsen blivit nattade. Man måste ju börja nånstans känner jag. 

Ja nu är tävlingen igång, alla har vägt in sig och även om det bara kommer bli en vinnare så hoppas jag verkligen alla når sina mål 💪🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0