Veckan






Den här veckan har det varit mässa för min del. Som vanligt väldigt roligt. Tycker ju om lampor :) 
I onsdags så var jag där med sofi och maria. Efter mässan åt vi middag på boqueria och det var riktigt najs.
Sen tog vi en drink med några till på Ling Long. 
En riktigt rolig dag och kväll med massor av inspiration! 
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

I torsdagskväll så firade vi min mamma som fyllde 65 år. Jag och Kim bjöd mamma o pappa på middag på restaurang Drama på MOS och sedan gick vi på VIPbio och såg solsidan. Vi fick både rödvin och efterrätt med oss in i salongen (jag körde dock så inget vin) 
Det var en helmysig kväll.

Igår så jobbade jag, när jag kom hem var Jonn och Ida på besök. 
(null)
Kvällen gick undan och sen var det liksom bara att slänga sig i sängen och sova! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0