Ny vecka!

Tillbaka till jobbet. Mina föräldrar är hemma från Grekland. Då blir allt som vanligt igen, mamma hämtar barnen från fsk vid 15. Vilket är en stor lycka. 

Imorgon börjar möbel o belysningsmässan i Älvsjö. Ska bli så roligt att se alla nyheter, träffa kollegor, säljare och leverantörer. 
Yeeey! Vete fasen vad jag ska ha på mig bara, känns som jag hela tiden går runt och fryser. 
Måste det vara så kallt ute? Jag blir liksom aldrig varm när jag en gång varit ute i kylan... 

Vi hörs imorn och då hoppas jag att jag kan visa några bilder på nya läckra lampor 👌🏼

PS. Grattis till Lovisa på jobbet som fick sin son i lördags. 3 februari, är inte det lite häftigt att vi fick barn samma dag? (Fast 4 år emellan dårå😉) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0